loading...
وب سایت هواداران پرسپولیس

ASHKAN بازدید : 19 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از شروع فصل با سپاهان هم قرارداد بسته بود در آستانه دیدار با این تیم گفت: اتفاقات پیش از فصل تمام شده و من هم هیجانی برای رویارویی با سپاهان ندارم.

قاسم دهنوی پیش از بازی حساس سپاهان و پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط خودش و سرخپوشان، انگیزه‌اش برای بازی روز جمعه، انتقاداتی که این روزها از او می‌شود و مسائل دیگر صحبت‌های زیر را انجام داد:

دهنوی و سپاهان بالاخره به هم رسیدند. حضور در اصفهان برای تو حاشیه‌ساز نخواهد شد؟
نه، اتفاقات پیش از فصل تمام شد و رفت! با توکل به خدا می‌خواهیم جمعه با پیروزی مقابل سپاهان در کورس قهرمانی بمانیم و از اصفهان دست پر برگردیم. خوشبختانه شناخت خیلی خوبی از سپاهان داریم. البته تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرند انگیزه دارند اما در نهایت هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

خودت چقدر برای این بازی انگیزه داری؟
من فوتبالیستی هستم که هیچ دغدغه‌ای ندارم و همیشه در آرامش بازی می‌کنم. واقعاً برای بازی با سپاهان هیچ هیجانی ندارم، البته این به معنای بی‌انگیزه بودنم نیست. من برای تیمم از تمام وجود مایه می‌گذارم و هر چه مربی بخواهد انجام می‌دهم.

در این چند هفته انتقاداتی از تو مطرح شده و خیلی‌ها اعتقاد دارند افت کرده‌ای؟ این موضوع را می‌پذیری؟
نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود. من آن طور که سرمربی تیم می‌خواهد، بازی می‌کنم. آقای دایی است که تشخیص می‌دهد تخریبی بازی کنم یا هجومی. حالا ممکن است کارشناسان این سبک را نپسندند اما من خوشحال هستم و هیچ مشکلی هم ندارم. قطعاً به صحبت‌های سرمربی توجه خواهم داشت و به مسائل دیگر کاری ندارم.

شاید انتظار می‌رود بیشتر در کارهای هجومی شرکت داشته باشی.
نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از اینکه زیاد جلو نمی‌کشم، دلخور هستند؟! فقط این را می‌دانم که من به عنوان هافبک دفاعی به پرسپولیس آمده‌ام و وظیفه‌ام هم مشخص است.

 به هر حال فصل قبل در تراکتورسازی به محوطه جریمه حریفان نزدیک‌تر بودی.
من فصل گذشته 3 گل زدم و 13 پاس گل دادم، تازه آن هم از هفته نهم چون تا آن موقع تونی به من بازی نمی‌داد، بعد هم تیمی که ماشاءالله خط حمله قدرتمندی دارد و راحت حمله می‌کند نیاز ندارد که من در کار هجومی‌اش شرکت کنم. وظیفه من در پرسپولیس این نیست که بازیکنان حریف را دریبل بزنم.

 رضا حقیقی برای بازی با سپاهان محروم است. این مسئله چقدر در کار پرسپولیس اثر گذار خواهد بود؟
متاسفانه نبود حقیقی تاثیرگذار خواهد بود. از این قضیه خیلی ناراحت شدم اما ان‌شاءالله از بازی‌های آینده رضا هم به جمع ما اضافه می‌شود. البته این مسئله باعث می‌شود که یاد بگیرد این طور راحت اخطار نگیرد. حقیقی باید بداند بازی‌ها رفته، رفته سخت‌تر و حساس‌تر می‌شود و در چنین شرایطی تیم به تمام بازیکنانش احتیاج دارد.

خیلی‌ها معتقدند بازی سپاهان و پرسپولیس حساس‌ترین بازی لیگ است بعد از دربی است. با این مسئله موافقی؟
ببینید، ذهنیت ما نباید مثل دربی باشد و این قدر شلوغش کنیم! من آن قدر برای دربی تمرکز کردم که بازی‌ام خراب شد. باور کنید اگر تمرکز نمی‌کردم راحت‌تر بودم.  هر موقع تمرکز کنم به هم می‌ریزم. مثلا یک بار ساکت الهامی به من گفت که موقع بازی حواست به پشت سرت باشد. من 5 بازی این کار را کردم و هر 5 بازی را باختیم! بعد از آن 3 هفته این کار را نکردم و پیروز شدیم. آخر سر هم الهامی گفت هر طور راحت‌ترم بازی کنم.

یک نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که تمام بازیکنان تازه وارد برای این تیم گل‌زده‌اند. نظرت در این باره چیست؟
خب قدم ما خوش یمن بوده است اما خارج از شوخی خودم اصلاً به این قضیه توجه ندارم. به نظر من چه بازیکنان تازه وارد و چه بازیکنان قدیمی‌تر باید با تمام وجود بازی کنند و هدف‌شان قهرمانی و موفقیت تیم باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 751
  • بازدید کلی : 2,666